Subject: Liiklusvälise teabevahendi paigaldamine teekaitsevööndisse_GRIK Ehitus OÜ
From: "Kerbert Viimsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 08:29:33 +0200

Tere

Edastan taotluse paigaldada Tallinna Ringtee 16 ja 17 km vahele meie
ehitusobjekti infotahvli/reklaamtahvli.

Manusena on lisatud väljavõte maa-ameti lehelt, kuhu planeerime
paigaldada. Lisaks leiab manusest ka infotahvli värvilise kujunduse. Kuna
tegemist on meie ehitusobjekti platsiga tunnen, et ei ole vaja maaomaniku
kirjaliku nõusolekut, kuna selleks oleme hetkel meie.

Kui on taotlusel, midagi valesti või puudu palun andke märku.

Lugupidamisega

Kerbert Viimsalu

Tööjuht

+372 53 61 89 31

GRIK Ehitus OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.